sobota, 15 lutego 2014

DZIĘKUJĘ !

Wiem, że tego nie przeczytasz, nie zobaczysz, nigdy się o tym nie dowiesz, ale to nie jest dla mnie teraz ważne. Dziękuję Ci za te piękne chwile, za łzy wzruszenia, za niepewność, za niepojętą radość. Kamil, dziękuję Ci Mistrzu !

Dzisiaj miał pojawić się rozdział, ale się nie pojawi. To nie jest blog o skokach, ale musiałam dodać ten post. Kamil Stoch jest moim idolem i nie dlatego, że zdobył to złoto, nie. Oglądam skoki od zawsze, kocham je i kocham jego. Dla mnie byłby mistrzem nawet bez tego złota, bez tego pierwszego też. Tak Kamil, Polska ma najlepsze siły powietrzne. Ci z was którzy się interesują, wiedzą o czym mówię ;) Wspaniały człowiek, sportowiec, Polak....
"Musisz sto razy przegrać, by raz wygrać"
___________________________________________________________________________________Tutaj też, bo nie będzie pewnie więcej okazji chciałabym wspomnieć o Noriakim Kasaim i Thomasie Morgensternie. I znowu ci co się interesują to wiedzą. Pan Noriaki - gigant, a Morgi po protu człowiek ze stali. Nic tylko podziwiać.
___________________________________________________________________________________
I tutaj też chciałabym podziękować Wam, że tu jesteście, czytacie, wspieracie mnie.
JEDNO WIELKIE DZIĘKUJE !

2 komentarze:

  1. To co pokazał Kamil i wczoraj i tydzień temu , to coś niezwykłego :3 Dwa złote medale muszą o czymś świadczyć . Chociaż i tak masz racje , że bez nich też byłby naszym bohaterem <3
    No i oczywiście ogromne gratulacje dla Noriaki'ego , że pomimo wieku osiągnął tak wielki rezultat : )

    Mam nadzieję , że już niedługo pojawi się odcinek , bo normalnie zżera mnie ciekawość <3 Pisz szybciutko , kochana :*
    Buziaki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze, pisze :D w sumie to już napisałam :D Tylko poprawie i dodaje :D Jeszczę chwilę cierpliwości ;*

      Usuń